niedziela, 25 lutego 2018

Memo z wesołymi pojazdami, gra do druku :)

Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat. :) 

Mam dla Was karty do gry w memory z uśmiechniętymi pojazdami. Czyż nie są słodkie ? :D

Clipart by TheHappyGraphics and Pretty Grafik Design  

W zestawie znajdziecie 24 karty, 12 z obrazkami i 12 z angielskimi nazwami pojazdów. Karty należy wydrukować na grubszym papierze z tłem na rewersie.   

Grę możecie pobrać TUTAJ  

Enjoy ;)  

Jeżeli gra Ci się spodobała i wykorzystasz ją na swoich zajęciach, zostaw jakiś ślad po sobie, na przykład w formie komentarza, dzięki temu będę wiedziała, że moja praca nie idzie na marne i dasz mi kopa do działania ;)   


Chcesz być na bieżąco z nowymi postami? Zapraszam do polubienia strony na Facebooku i odwiedzenia Londonopoly na Instagramie :) 




Zapraszam również do dołączenia do grupy Nauka przez zabawę, na której polecamy sobie ciekawe gry,książki i inne materiały dla dzieci i do mojej najnowszej grupy Aliexpress- gadżety dla nauczycieli, na której dzielę się linkami do fajnych i przydatnych rzeczy do wykorzystania w pracy nauczyciela :)


6 komentarzy: