sobota, 18 listopada 2017

High 5 December, czyli 5 gier ze świątecznymi postaciami :)

Witajcie w kolejnej odsłonie akcji High 5! Przybij piątkę z blogującymi anglistkami. Tym razem oprócz masy pomysłów na zajęcia, z okazji 5 edycji akcji mamy dla Was niespodziankę, dlatego czytajcie wpis bardzo uważnie i szukajcie w nim jednego dziwnego słowa...po co? O tym dowiecie się pod koniec wpisu :)


wtorek, 7 listopada 2017

Warcaby z leniwcami, czyli daily routine w leniwym wydaniu :)

Pamiętacie czasownikowe warcaby ? Jeżeli tamta wersja znudziła się już Waszym uczniom, dzisiaj mam dla Was inną, z lekkim twistem. 

Dzisiaj będziemy uczyć się angielskiego...z leniwcem Stefanem ;) 

Clipart by Prettygrafik Design 

niedziela, 29 października 2017

niedziela, 22 października 2017

BOO! - Halloweenowa gra do druku :)

Z okazji zbliżającego się Halloween, mam dla Was grę dla dzieci, która przyda się podczas powtórki słownictwa z tego tematu :) 

Clipart by The Happy Graphics 


niedziela, 15 października 2017

Potworne "to be"- gra do druku ;)

Ostatnio męczę moje 4 klasy układaniem zdań z czasownikiem "to be". Pomyślałam, że może i Wy chcielibyście "pomęczyć" swoich uczniów i tak właśnie powstała gra "Potworne to be" :) 

Clipart by Prettygrafik Design 

sobota, 7 października 2017

Aliexpress- świąteczne gadżety na zajęcia do 3 dolarów :)

Ja wiem, że dopiero początek października i w ogóle kto by tam myślał o świętach, ale w tym roku będę jak supermarkety i już teraz zacznę Was męczyć świąteczną tematyką ;) 

No w sumie nie tyle Was, co Wasze portfele... 

Przed Wami moja świąteczna lista zakupów na Aliexpress :) Może znajdziecie na niej jakąś inspirację.


sobota, 30 września 2017

Nie bądź leniwcem, czyli 9 sposobów na aktywne lekcje angielskiego ;)

W dzisiejszym wpisie poznacie 9 pomysłów na aktywne lekcje angielskiego, tym razem jednak nie będą to moje pomysły, a czytelników Londonopoly, którzy wzięli udział w konkursie "Angielski aktywnie" :)  

Clipart by Prettygrafik Design

wtorek, 26 września 2017

Angielski aktywnie! Trening na 200 sposobów- recenzja + konkurs :)

Dzisiaj mam dla Was recenzję książki od wydawnictwa EDGARD "Angielski aktywnie! Trening na 200 sposobów". 
No to zabierajcie buty do biegania i idziemy trenować! ;) 



sobota, 23 września 2017

Nie bądź zły!- gra do druku z bohaterami "Inside out" :)

Ostatnio z uczniami z klas trzecich przerabiam temat uczuć i emocji, oczywiście nie byłabym sobą gdybym do powtórek nie wykorzystała jakiejś gry ;) Dlatego dzisiaj mam dla Was szybką grę do druku  z bohaterami bajki, która chyba najbardziej wiąże się z emocjami- "Inside out".


sobota, 16 września 2017

Cuda z Aliexpress, czyli o tym jak wykorzystać plastry na zajęciach ;)

Jeżeli kiedykolwiek stojąc w kolejce w aptece zastanawialiście się czy plastry nadadzą się na pomoc dydaktyczną (nie wiem jak Wy, ale ja we wszystkim widzę potencjalne materiały na lekcje) to dzisiejszy wpis powinien Was zainteresować. 

A jeżeli nie... 
No cóż... i tak musicie przeczytać bo to serio coś fajnego ;) 

Clipart by PrettygrafikDesign 

wtorek, 5 września 2017

Niewidzialne zadania, czyli odrobina magii na zajęciach angielskiego ;)

Dzisiaj przedstawię Wam mały i bardzo tani przedmiot, który sprawi, że Wasi uczniowie poczują się na zajęciach niczym w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Gotowi...? No to wsiadamy na miotły i lecimy!

Background by PrettygrafikDesign

niedziela, 20 sierpnia 2017

5 przydatnych gadżetów na nowy rok szkolny :)

Witajcie w kolejnej edycji High 5! ;) Mamy już prawie wrzesień, więc tym razem przedstawię Wam 5 przydatnych gadżetów na nowy rok szkolny. Nie zapomnijcie zajrzeć na koniec wpisu po inspiracje od innych blogujących anglistek.

No to jedziemy! :D 


piątek, 4 sierpnia 2017

Sushi Game, czyli o tym jak wykorzystać pałeczki na zajęciach z dziećmi ;)

Dzisiaj mam dla Was kolejną karciankę w trochę nietypowym wydaniu bo oprócz kart, do gry będziemy potrzebowali również...pałeczek! ;)

Clipart by Prettygrafik Design 

sobota, 15 lipca 2017

Pochmurne Trolle, czyli nowa gra do druku na zajęcia z dziećmi ;)

Ostatnio w jakimś ciucholandzie trafiłam na zabawkowe Trolle, właściwie to na głowy Trolli ;) Stwierdziłam, że idealnie nadadzą się jako pionki do gry planszowej, a że są dość duże to i gra musiała być trochę większa niż typowe A4, tak więc dzisiaj mam dla Was ogromną grę planszową z Trollami! 
Oczywiście możecie do niej wykorzystać zwykłe pionki. :) 


niedziela, 25 czerwca 2017

Żabiaste puzzle, czyli uczymy się liczyć do 12 :)

Dzisiaj mam dla Was prostą grę do nauki liczenia do 12, z uroczymi żabkami w roli głównej. W pliku przy końcu wpisu znajdziecie zestaw puzzli w dwóch wersjach- z liczbami i z angielskimi napisami. :) 

Clipart by Prettygrafik Design 

środa, 14 czerwca 2017

Bąbelkowe ośmiornice, czyli gra w kategorie w nietypowym wydaniu :)

Przed wakacjami bardzo często powtarzam z uczniami materiał z całego roku, oczywiście w formie zabawy! Dlatego tym razem przygotowałam dla nich zadanie w wakacyjnych klimatach, które będzie pomocne przy powtarzaniu słownictwa z aż dziewięciu kategorii :) 

Clipart by Prettygrafik Design

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Food spinners- obrazkowe szaleństwo ze spinnerami ;)

Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję materiałów do zabawy ze spinnerami, tym razem wersja obrazkowa dla młodszych uczniów z uroczymi rzeczami do jedzenia ;)

Clipart by Prettygrafik Design

środa, 7 czerwca 2017

Irregular verbs spinners, czyli fajne ćwiczenie do powtórki czasowników nieregularnych :)

Fidget spinnery właśnie dotarły do mojego miasta. Wiem, że to prawdziwa zmora dla nauczycieli, sama również nie jestem wielka fanką tej zabawki, ale z drugiej strony myślę, że ze wszystkiego można zrobić pomoc dydaktyczną ;) Ktoś genialny wymyślił sposób, w który można wykorzystać spinnery również na zajęciach językowych. Pomysł znalazłam na stronie teacherspayteachers, znajdziecie tam różne wersje tej gry na przykład z alfabetem i liczbami. Sama natomiast postanowiłam stworzyć wersję z czasownikami nieregularnymi!


niedziela, 4 czerwca 2017

Aloha Game, czyli przedwakacyjna gra z ananasami! ;)

Dzisiaj mam dla Was grę, którą możecie wykorzystać z uczniami na różnym poziomie. Gra idealnie nada się na zajęcia o wakacyjnej tematyce także odpalamy drukarki i do dzieła! ;)

Clipart by Prettygrafik Design

czwartek, 25 maja 2017

5 gier z uroczym Panem Ziemniakiem w roli głównej ;)

Mamy już prawie czerwiec, na dworze jest gorąco, a uczniowie niekoniecznie mają super chęci do nauki :) Jak rozruszać leniwą atmosferę na zajęciach? Oczywiście za pomocą gier! 
Dzisiaj mam dla Was 5 pomysłów na gry i zabawy na zajęcia językowe, z użyciem... Pana Ziemniaka!

Clipart by Prettygrafik Design

środa, 17 maja 2017

20 prostych gier i zabaw na zajęcia językowe ;)

Dzisiaj razem z portalem e-korepetycje.net mamy dla Was aż 20 pomysłów na proste gry i zabawy na zajęcia językowe. Jeżeli chcecie się dowiedzieć w jaki sposób wykorzystać na lekcji między innymi: karty, liście, popularną grę Dixit lub pustą kartkę papieru to ten wpis jest właśnie dla Was!

Gotowi?


No to jedziemy ;)  




niedziela, 14 maja 2017

5 gier na przedwakacyjne zajęcia z dziećmi :)

W kolejnej edycji akcji "High5- Przybij piątkę z blogującymi anglistkami", zapraszam Was do przeczytania o 5 pomysłach na przedwakacyjne zajęcia z dziećmi! 


  Clipart by Prettygrafik Design


niedziela, 7 maja 2017

Piękna i...słówka, odczaruj bestię ucząc się angielskiego!

Dzisiaj mam dla Was magiczną grę! Temat "Pięknej i Bestii" jest ostatnio na topie, dlatego postanowiłam go wykorzystać również na lekcji. Gra jest dość uniwersalna, ponieważ możecie z nią powtórzyć słownictwo z każdej dziedziny.

Gra ćwiczy wymowę i pisownię poznanych słów. Przy okazji trzeba się trochę poruszać, w końcu odczarowanie Bestii nie może być zbyt proste. ;)

Clipart by Prettygrafik Design

środa, 3 maja 2017

Chicken Bonanza, czyli wybuchające kurczaki na lekcji angielskiego ;)

Nie lubię zakupów. Chodzenie po sklepach niesamowicie mnie męczy i istnieje tylko jeden sposób żeby mnie do tego przekonać. Ze mną, jak z dzieckiem, żebym nie chodziła po supermarkecie naburmuszona i nie tupała co 5 minut nóżką, trzeba mnie najpierw zaprowadzić do...działu z zabawkami! ;) To właśnie tam potrafię spędzić godzinę patrząc na kolorowe półki i wymyślając nowe, dziwne pomysły na zajęcia. Ostatnio buszując w zabawkowych promocjach w Tesco, trafiłam na bardzo ciekawą grę, do tego w duuużej promocji (chyba ze względu na uszkodzone opakowanie) i pomyślałam:

"Wybuchające kurczaki? Yes, please!" 


niedziela, 23 kwietnia 2017

Vegetable basket, uczymy się nazw warzyw z darmową grą do druku :)

Pamiętacie grę Fruit Basket ? Dzisiaj mam dla Was bliźniaczą grę- Vegetable Basket! I co najlepsze do obu gier możecie wykorzystać te same koszyki. ;) 

Grę możecie wykorzystać na zajęciach indywidualnych i w małych grupach. Jedyne czego potrzebujecie to dwie kostki i wydrukowane plansze.   

Clipart by Prettygrafik Design 

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Kamień, papier i kociaki- gra uniwersalna :)

Jeżeli jesteście ze mną już trochę dłużej, na pewno znacie moją wersję gry papier-kamień-nożyce, którą można wykorzystać do nauki wszystkiego :)
Dzisiaj mam dla Was opcję z kotkami!


czwartek, 13 kwietnia 2017

Rybie ości, czyli dużo kotów i jeszcze więcej angielskiego!

Po wielkim sukcesie gry "Nie bądź jajkiem" pora na kolejną grę na tych samych zasadach. Tym razem ćwiczymy angielskie nazwy domowych zwierzątek ;) 



Clipart by Prettygrafik Design

niedziela, 9 kwietnia 2017

Tornado game, czyli gra na każdą pogodę ;)

Ostatnie materiały z pogodą ( do pobrania TUTAJ ) bardzo przypadły do gustu moim uczniom dlatego postanowiłam stworzyć grę, która będzie ich idealnym uzupełnieniem. 

PAMPARAPAM Przedstawiam Wam...Tornado game!  

Clipart by Prettygrafik Design

czwartek, 6 kwietnia 2017

Nie bądź jajkiem! Wielkanocna gra do druku ;)

Nie mam pojęcia jak to się stało, ale w przyszłym tygodniu już mamy Wielkanoc i myślę, że już najwyższy czas żeby wprowadzić trochę słownictwa związanego z tym tematem. A jeżeli nie jesteście takimi gapami jak ja i zaczęliście wprowadzać Wielkanocny temat trochę wcześniej, dzisiejsza gra sprawdzi się również przy powtórce poznanych słówek ;)


poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Bunny Counting, czyli wiosenna gra w liczenie ;)

Dzisiaj mam dla Was wiosenną grę do nauki liczenia z uroczymi królikami w roli głównej i aż 8 sposobów na wykorzystanie jej na zajęciach z dziećmi :) 


sobota, 1 kwietnia 2017

Fiszki PLUS 10 nietypowych pomysłów na ich wykorzystanie na zajęciach

Gdy słyszycie "fiszki" od razu myślicie "Eeee to nuuda..." ? A co by było gdybym powiedziała Wam, że fiszki to nie tylko świetna zabawa, ale również fajny sposób na urozmaicenie zajęć?

Dzięki wydawnictwu EDGARD jezykiobce.pl miałam okazję przetestować na moich zajęciach cztery komplety Fiszek PLUS:
  • ANGIELSKI zwroty konwersacyjne dla początkujących
  • ANGIELSKI zwroty konwersacyjne dla zaawansowanych 
  • ANGIELSKI idiomy
  • 1000 najważniejszych słów 

wtorek, 28 marca 2017

sobota, 25 marca 2017

Złap je wszystkie! Wielka powtórka z pokemonami :)

Ostatnio odkryłam świetną grę do druku, którą z chęcią się z Wami podzielę. Oryginalnie gra powstała do nauki mnożenia, ale nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała jej wykorzystać do nauki angielskiego, tym bardziej, że pokemony to jeden z najbardziej lubianych przez moich uczniów motywów :)


środa, 22 marca 2017

Pass the pigs, czyli jak uczyć się angielskiego rzucając świniami ;)

Dzisiaj mam dla Was recenzję gry, którą możecie wykorzystać na zajęciach z każdą grupą wiekową. Nieważne czy uczeń ma 6 lat czy 60 bo wszystkich cieszy... rzucanie świniami ;)


niedziela, 19 marca 2017

It's banana time!- ćwiczymy podawanie godziny z minionkami :)

W zeszłym roku na blogu pojawiły się puzzle z minionkami podającymi godzinę, które podbiły serca moich uczniów. Dzisiaj mam dla Was grę, którą również możecie wykorzystać przy nauce godzin i która będzie idealnie pasowała do minionkowych puzzli... 

It's banana time! :) 


niedziela, 12 marca 2017

Lazy Garfield Game, czyli o tym jak złapać formę na wiosnę ucząc się angielskiego ;)

Idzie wiosna, a dla wielu z nas oznacza to powrót do formy po leniwej zimie. Nie uwierzycie, ale nawet najbardziej leniwy kot na świecie- Garfield postanowił wziąć się za siebie i trochę przypakować, a my musimy mu w tym pomóc. Jak? Oczywiście powtarzając słówka! ;) W sumie to możemy mu pomóc ucząc się również innych rzeczy, więc jeżeli chcecie poćwiczyć matematykę, pisanie, czytanie itd. to śmiało!  


środa, 8 marca 2017

Trolle u fryzjera- uniwersalna gra do druku :)

Ostatnio na stronie totschooling.net wpadły mi w oko super karty z Trollami do nauki wycinania. Od dawna chciałam zrobić jakąś grę z postaciami z tej bajki i patrząc na te karty wpadłam na pewien pomysł...

Trolle u fryzjera! Grę możecie wykorzystać do powtarzania każdego materiału i do zwykłej zabawy :)


czwartek, 2 marca 2017

Stinky game, czyli śmierdzące stopniowanie :)

Mam nadzieję, że nie znudziły Wam się jeszcze moje gry karciane :)

Moim uczniom na szczęście nie, cały czas proszą o więcej i jako że ostatnio robimy stopniowanie, przyszła pora na karty z przymiotnikami. 

Nie oczekuję od Was, że zrozumiecie dlaczego do nauki stopniowania potrzebne są skunksy, sama tego nie rozumiem, moje pomysły są czasami po prostu dziwne i wszyscy musimy się z tym pogodzić ;) 

Tak więc przyszła pora na... śmierdzące stopniowanie! ;) 



wtorek, 28 lutego 2017

5 wiosennych gier do druku na zajęcia z dziećmi :)

Dzisiaj w ramach akcji "High 5- Przybij piątkę z blogującymi anglistkami" przedstawię Wam 5 wiosennych gier do druku, które możecie wykorzystać na zajęciach z dziećmi :)  

środa, 22 lutego 2017

Nakarm żabę! - gra uniwersalna :)

Ostatnia gra z żabą tak spodobała się moim uczniom, że postanowiłam zrobić kolejną grę z tym uroczym, zielonym stworzonkiem w roli głównej. Tym razem jednak będzie to gra bardziej uniwersalna i sprawdzi się przy nauce jakiegokolwiek tematu :) 



sobota, 18 lutego 2017

I've got a frog, czyli żabiasta gra do nauki czasownika have got :)

- Co jest słodkie, zielone i pomaga w nauce czasownika have got ?

- Umazany czekoladą krokodyl mówiący po angielsku ?

- Nie! To nowa żabiasta gra od londonopoly ! ;)


sobota, 11 lutego 2017

wtorek, 7 lutego 2017

Owocowe warcaby- darmowa gra do druku na zajęcia z dziećmi :)

Dzisiaj mam dla Was kolejną dawkę owoców. Przy pomocy tej gry możecie przećwiczyć nazwy owoców w każdym języku, jedyne czego potrzebujecie to pionki do gry w warcaby (lub na przykład zakrętki od butelek) i wydrukowana plansza :)  

sobota, 4 lutego 2017

Fruit Basket, uczymy się nazw owoców z darmową grą do druku :)

Nie wiem jak Wy, ale ja mam już dosyć tej szarej zimy za oknem. Postanowiłam więc zaprosić trochę kolorów na swoje zajęcia, a jaki może być najbardziej kolorowy temat na angielskim z dziećmi ? Owoce!

Przygotowałam prostą grę, którą możecie wykorzystać na zajęciach indywidualnych i w małych grupach. Jedyne czego potrzebujecie to dwie kostki i wydrukowane plansze :)  


czwartek, 2 lutego 2017

Farm fun, uczymy się nazw zwierząt z darmową grą do druku :)

Chcecie z dziećmi powtórzyć nazwy zwierzątek na farmie, a do tego przypomnieć sobie nazwy innych zwierząt ? Dzisiejsza gra idealnie nada się do tego zadania ;)  



sobota, 28 stycznia 2017

Walentynkowa gra uniwersalna, czyli co Kubuś Puchatek ma wspólnego z nauką ;)

Mam nadzieję, że jeszcze nie znudziły się Wam gry uniwersalne bo dzisiaj mam dla Was kolejną :) Tym razem dzieciom w nauce będzie pomagał Kubuś Puchatek z przyjaciółmi. Jako że już niedługo Walentynki, postanowiłam zrobić słodką i różową wersję gry, którą możecie wykorzystać do nauki języków, czytania, pisania czy matematyki.




czwartek, 26 stycznia 2017

sobota, 21 stycznia 2017

Nakarm pingwina! - gra uniwersalna ;)

Po wielkim sukcesie Mikołajkowej gry uniwersalnej postanowiłam stworzyć grę na podobnych zasadach, tylko że w wersji zimowej. Nie wiem jak Wam, ale mnie zima najbardziej kojarzy się z...pingwinami! ;) 
I tak oto powstała gra "Feed the penguin" :)  



poniedziałek, 16 stycznia 2017

Roll the word, czyli nowa gra do nauki słówek,czasów i pisania, nie tylko na angielskim ;)

Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat... 

TADAM ! Oto nowa gra, którą możecie wykorzystać do powtórzenia słów, mówienia, ćwiczenia czasów, a nawet do nauki pisania. Jedyne czego potrzebujecie to kostka do gry i wydrukowana plansza :)




sobota, 14 stycznia 2017